Veelgesteldevragen
Verzending
U krijgt van ons bij elke bestelling een track&trace. In sommige gevallen plannen wij een afspraak met u in om uw bestelling te komen leveren.
Verzendkosten binnen Nederland en België
Voor bestellingen met een orderbedrag onder de €250,- worden verzendkosten in rekening gebracht. De richttarieven zijn als volgt:
Nederland
- Pakketten tot 5 kg: circa €12,95
- Pakketten tot 10 kg: circa €12,95
- Pakketten tot 20 kg: circa €29,95
- Pakketten tot 30 kg: circa €69,95
België
- Zelfde tarieven als voor Nederland (indicatief; exacte kosten worden getoond tijdens het afrekenen)
Bij bestellingen vanaf €250,- neemt Majorr de verzendkosten voor zijn rekening – gratis verzending.
Let op: dit zijn indicatieve bedragen. De uiteindelijke verzendkosten zijn afhankelijk van gewicht, bestemming en vervoerder, en worden altijd duidelijk vermeld in het betaalproces.
Internationale verzending
Duitsland en Frankrijk
Bestellingen onder de €250,-:
- Pakketten tot 10 kg: circa €12,95
- Speciale transporten of grote items: €34,95
Bestellingen vanaf €250,-: gratis verzending
Overige landen binnen de EU
Voor leveringen naar andere landen binnen de EU verzoeken wij u contact met ons op te nemen via service@majorr.nl. We informeren u graag over de mogelijkheden en bijbehorende verzendkosten.
Levering buiten de EU
Niet standaard beschikbaar. In overleg mogelijk. Houd rekening met douanekosten en invoerrechten – deze zijn voor rekening van de klant.
Onder elk product staat de levertijd vermeld, deze levertijd geldt voor NL en BE. Voor andere landen in de EU gelden er meerdaagse levertijden. 95% van alle orders zal ook binnen het gestelde levertermijn geleverd worden.
Mocht er een vertraging zijn, door bijvoorbeeld de feestdagen, dan krijgt u dit altijd te horen. Wees gerust en bestel op tijd.
Wij hanteren 3 verschillende levertijden:
- Voor 22.00 uur besteld = de volgende werkdag in huis
- Op voorraad, levertijd 1 tot 5 werkdagen
- Levering op orderbasis, binnen 30 dagen (wij plannen een afspraak met u in)
Bezorging
Mocht u een groot meubel hebben besteld dan wordt uw bestelling tot de voordeur geleverd door de bezorger. Mocht u in een appartement wonen dan zal de bezorger het pakket tot de algemene ingang afleveren.
Wij kunnen in overleg altijd met u meekijken naar een bezorgdatum. U kunt het beste via service@majorr.nl een bericht bij ons achterlaten om te kijken naar de mogelijkheid om een bezorgdatum in te plannen.
In de meeste gevallen kunt u ook een bezorgdatum plannen met de bezorgdienst.
Het is goed om te weten dat zodra de track&trace aangemaakt is het pakket nog niet altijd direct in handen is van de bezorgdienst. Om deze reden is de bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat u de volgende ochtend het beste nogmaals de status kan bekijken. Indien de status van uw bestelling uitblijft is uw pakket nog niet aan een rit toegewezen. U kunt het beste even afwachten, indien het langer duurt dan 2 dagen, neem dan contact op met onze customer service via service@majorr.nl wij zullen het verder voor u uitzoeken.
U kunt contact opnemen met de customer service via service@majorr.nl. Wij kunnen de bestelling alleen annuleren als uw bestelling nog niet verstuurd is.
Wij werken voornamelijk samen met DHL. Echter in sommige gevallen maken wij gebruik van PostNL of andere vervoersmaatschappijen.
Wij hebben helaas geen invloed op mogelijke vertragingen die ontstaan bij de vervoersmaatschappijen. Op het moment dat er vertragingen ontstaan, kunt u onze customer service natuurlijk altijd bereiken, wij zullen u dan zo goed mogelijk verder helpen.
Retour
Als u besluit om item(s) retour te sturen dan dient u dit te melden via service@majorr.nl.
U ontvangt dan van ons de retourinstructies.
Let op: de item(s) die u wilt retourneren, moeten binnen 14 dagen na ontvangst in de originele verpakking worden teruggezonden.
De rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product zijn volledig voor rekening van de klant. Wij adviseren u het pakket voldoende te frankeren en een betrouwbare, erkende vervoerder te kiezen.
Als de geretourneerde artikelen en verpakkingen in originele staat bij ons terug zijn ontvangen, dan zal de retour zo snel mogelijk worden verwerkt. Op dit moment zal ook het aankoopbedrag naar u worden teruggestort.
De terugbetaling wordt op dezelfde methode gedaan als hoe de betaling heeft plaatsgevonden. Van de terugbetaling ontvangt u een bevestigingsmail, na ontvangst van deze mail zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag weer op uw rekening staan.
Het is natuurlijk heel vervelend als het item beschadigd bij u aangekomen is, onze excuses hiervoor. Schade kan op verschillende momenten zijn ontstaan, daarom ontvangen wij graag binnen 24 uur na ontvangst van uw product, een foto van de schade.
Klik hier om de melding door te geven van de schade. Natuurlijk kan u het item retour sturen naar ons wij zullen voor een vervangend product zorgen.
Plaatsen van een order
U kan bij ons betalen met de volgende methodes: Ideal, credit card, bankcontact, Sofort, KBC/CBC, giropay, ING homepay, Belfius direct, Klarna en de MAJORR giftcard.
Staat uw gewenste betaalmethode er niet bij, neem contact op met onze Customer Service.
Majorr werkt samen met betaalpartner STRIPE waardoor het kan zijn dat u deze naam op uw rekeningafschriften tegen kan komen.
Overige vragen
Mocht u vragen hebben voor de customer service dan kunt u het beste een ticket aanmaken, klik hier.
U ontvangt binnen 48 uur een reactie van een customer service medewerker.
Helaas hebben wij (nog) geen showroom of fysieke winkel waar de producten te bezichtigen zijn. Wel hanteren wij een 14 dagen probeer termijn, zo heb je alle tijd om het product te ervaren, is het niet naar wens? Dan kan het gratis retour.
Mocht u vragen hebben over een specifiek artikel dan kunt u ons het beste een bericht sturen. Via deze weg zullen onze customer service medewerkers proberen om uw vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.
Helaas is het (nog) niet mogelijk om een bestelling af te halen.
Nog vragen?
Neem contact met ons op en u ontvangt binnen 48 uur reactie.