Veelgesteldevragen
Verzending
U krijgt van ons bij elke bestelling een track&trace. In sommige gevallen plannen wij een afspraak met u in om uw bestelling te komen leveren.
Voor Nederland gelden de volgende regels:
- Bestelling onder de €70,- verzendkosten €4,95
- Bestelling boven de €70,- verzendkosten gratis
- Speciaal transport: verzendkosten variërend van €12,95 tot €19,95
Voor België gelden de volgende regels:
- Bestelling onder de €70,- verzendkosten €5,95
- Bestelling boven de €70,- verzendkosten gratis
- Speciaal transport: verzendkosten variërend van €12,95 tot €19,95
Indien u verzendkosten moeten betalen, worden deze altijd tijdens het betaalproces in rekening gebracht.
For Shipping outside the Netherlands and Belgium:
Germany & France
- Orders <€70,- Shipping costs €9,95
- Orders >€70,- Shipping costs Free
- Special transport (Large items) Shipping €34,95
Onder elk product staat de levertijd vermeld, deze levertijd geldt voor NL en BE. Voor andere landen in de EU gelden er meerdaagse levertijden. 95% van alle orders zal ook binnen het gestelde levertermijn geleverd worden.
Mocht er een vertraging zijn, door bijvoorbeeld de feestdagen, dan krijgt u dit altijd te horen. Wees gerust en bestel op tijd.
Wij hanteren 3 verschillende levertijden:
- Voor 22.00 uur besteld = de volgende werkdag in huis
- Op voorraad, levertijd 1 tot 5 werkdagen
- Levering op orderbasis, binnen 30 dagen (wij plannen een afspraak met u in)
Bezorging
Mocht u een groot meubel hebben besteld dan wordt uw bestelling tot de voordeur geleverd door de bezorger. Mocht u in een appartement wonen dan zal de bezorger het pakket tot de algemene ingang afleveren.
Wij kunnen in overleg altijd met u meekijken naar een bezorgdatum. U kunt het beste via service@majorr.nl een bericht bij ons achterlaten om te kijken naar de mogelijkheid om een bezorgdatum in te plannen.
In de meeste gevallen kunt u ook een bezorgdatum plannen met de bezorgdienst.
Het is goed om te weten dat zodra de track&trace aangemaakt is het pakket nog niet altijd direct in handen is van de bezorgdienst. Om deze reden is de bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat u de volgende ochtend het beste nogmaals de status kan bekijken. Indien de status van uw bestelling uitblijft is uw pakket nog niet aan een rit toegewezen. U kunt het beste even afwachten, indien het langer duurt dan 2 dagen, neem dan contact op met onze customer service via service@majorr.nl wij zullen het verder voor u uitzoeken.
U kunt contact opnemen met de customer service via service@majorr.nl. Wij kunnen de bestelling alleen annuleren als uw bestelling nog niet verstuurd is.
Wij werken voornamelijk samen met DHL. Echter in sommige gevallen maken wij gebruik van PostNL of andere vervoersmaatschappijen.
Wij hebben helaas geen invloed op mogelijke vertragingen die ontstaan bij de vervoersmaatschappijen. Op het moment dat er vertragingen ontstaan, kunt u onze customer service natuurlijk altijd bereiken, wij zullen u dan zo goed mogelijk verder helpen.
Retour
Als u besluit om item(s) retour te sturen dan dient u dit te melden via service@majorr.nl.
U ontvangt dan van ons de retourinstructies.
Let op: de item(s) die u wilt retourneren, moeten binnen 14 dagen na ontvangst in de originele verpakking worden teruggezonden.
Retourneren is altijd gratis, ook wanneer het om grotere artikelen gaat.
Als de geretourneerde artikelen en verpakkingen in originele staat bij ons terug zijn ontvangen, dan zal de retour zo snel mogelijk worden verwerkt. Op dit moment zal ook het aankoopbedrag naar u worden teruggestort.
De terugbetaling wordt op dezelfde methode gedaan als hoe de betaling heeft plaatsgevonden. Van de terugbetaling ontvangt u een bevestigingsmail, na ontvangst van deze mail zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag weer op uw rekening staan.
Het is natuurlijk heel vervelend als het item beschadigd bij u aangekomen is, onze excuses hiervoor. Schade kan op verschillende momenten zijn ontstaan, daarom ontvangen wij graag binnen 48 uur na ontvangst van uw product, een foto van de schade.
Klik hier om de melding door te geven van de schade. Natuurlijk kan u het item retour sturen naar ons wij zullen voor een vervangend product zorgen.
Plaatsen van een order
U kan bij ons betalen met de volgende methodes: Ideal, credit card, bankcontact, Sofort, KBC/CBC, giropay, ING homepay, Belfius direct en de MAJORR giftcard.
Staat uw gewenste betaalmethode er niet bij, neem contact op met onze Customer Service.
Majorr werkt samen met betaalpartner STRIPE waardoor het kan zijn dat u deze naam op uw rekeningafschriften tegen kan komen.
Overige vragen
Mocht u vragen hebben voor de customer service dan kunt u het beste een ticket aanmaken, klik hier.
U ontvangt binnen 48 uur een reactie van een customer service medewerker.
Helaas hebben wij (nog) geen showroom of fysieke winkel waar de producten te bezichtigen zijn. Wel hanteren wij een 30 dagen probeer termijn, zo heb je alle tijd om het product te ervaren, is het niet naar wens? Dan kan het gratis retour.
Mocht u vragen hebben over een specifiek artikel dan kunt u ons het beste een bericht sturen. Via deze weg zullen onze customer service medewerkers proberen om uw vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.
Helaas is het (nog) niet mogelijk om een bestelling af te halen.
Nog vragen?
Neem contact met ons op en u ontvangt binnen 24 uur reactie.